Používání: Platí běžná omezení podle povolání.
Kouzelné zbraně
N: k4 | V: k% | Zbraň |
---|---|---|
1 | 01–03 | Dýka +1 |
04 | Dýka +2, +3 proti orkům, goblinům a koboldům | |
05–12 | Kopí +1 | |
13–16 | Kopí +2 | |
17 | Kopí +3 | |
18–20 | Luk +1 | |
2 | 21–28 | Palcát +1 |
29–31 | Palcát +2 | |
32 | Palcát +3 | |
33–38 | Prak +1 | |
3 | 39–47 | Sekera +1 |
48–50 | Sekera +2 | |
51–60 | Šipky do kuše +1 (2k6 šipek) | |
61–62 | Šipky do kuše +1 (3k10 šipek) | |
63–69 | Šipky do kuše +2 (1k6 šipek) | |
70–71 | Šípy +1 (3k10 šípů) | |
4 | 72–81 | Šípy +1 (nízká úr. 10 šípů, vysoká úr. 2k6 šípů) |
82–87 | Šípy +2 (1k6 šípů) | |
88–94 | Válečné kladivo +1 | |
95–99 | Válečné kladivo +2 | |
00 | Válečné kladivo +3, trpasličí vrhač |
N: Postavy na nízkých úrovních (1. až. 3.)
V: Postavy na vysokých úrovních (4.+)
Očarované zbraně
Bonus: Očarované zbraně mají bonus, který se vztahuje jak na hody na útok, tak na hody na zranění.
Bonus proti typu bytosti: Některé zbraně mají samostatný bonus, který platí proti konkrétnímu typu bytostí.
Prokleté zbraně
Postih: Prokleté zbraně mají postih, který se vztahuje jak na hody na útok, tak na hody na zranění.
Odložení: Jakmile postava jednou zbraň použije v boji, je pod vlivem kletby a nemůže se zbraně zbavit. Dokonce si ji oblíbí a bude ji používat, kdykoli to bude možné. Kletba se dá sejmout jen pomocí magie.
Válečné kladivo +3, trpasličí vrhač
V rukou trpaslíka může tohle kladivo fungovat jako vrhací zbraň na dálku.
- Dostřel: 60 stop.
- Po vrhnutí: Vrátí se nositeli do rukou.