Hmyzí roj

orig. Insect Swarm

Roj spousty drobného hmyzu. Obvykle se vyrojí při obraně hnízda. Může ho taky přitahovat světlo nebo neobvyklé pachy.

TZ 7 [12], 2 až 4 (9/13/18 živ.), útk. 1× roj (2 nebo 4 živ.), útk. 18 [+1] / 17 [+2] / 16 [+3], rych. 30’ (10’) / 60’ (20’) let, zách. S14 H15 P16 D17 K18 (BČ), mor. 11, přesv. neutrální, 20/35/75 zk., poč. 1 (1k3), poklad žádný

  • Typ a pohyb: Roj může být tvořen lezoucím hmyzem (např. pavouci, mravenci, stonožky) nebo létavým hmyzem (např. brouci, sršni). Některé roje můžou ovládat oba typy pohybu (např. brouci, sarančata).
  • Velikost: Obvykle prostor 10 × 30 stop.
  • Imunita: Zranitelný jen ohněm, extrémním chladem, kouzlem spánek (ovlivní celý roj), kouřem (zažene) nebo jinými útoky podle přání sudího.
  • Útok roje: Automaticky zraňuje postavy v prostoru roje: 2 živ., pokud mají zbroj, 4 živ. beze zbroje.
  • Zahnání: Postavy v roji, které se brání mácháním zbraní (nebo podobným předmětem), utrpí od roje poloviční zranění. Mávání pochodní roj zraní.
  • Únik: Po odchodu z roje postavy nadále dostávají poloviční zranění, dokud nestráví 3 kola zabíjením zakousnutého hmyzu.
  • Skok do vody: Postava utrpí zranění za 1 kolo, pak se zakousnutý hmyz utopí.
  • Pronásledování: Rozzlobený (např. zraněný) roj bude postavy pronásledovat, dokud nebudou z dohledu nebo nedostupné.

Poslední aktualizace [12.08.2022 16:08]